JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Tummen ned för 7-åringarna
(Ridsport)
UNGHÄST-VM I DISTANSRITT : De båda svenska distansrittshästarna Nadde ox och King Peak ox, fick tummen ned av veterinärerna när unghäst-VM för 7-åringar avgjordes på 120 km i Compigné norr om Paris.
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
Sverige fick på lördagen ytterligare en häst FEI-kvalad inför EM i Bryssel den 17 augusti, när Annelie Eriksson lotsade in King Peak ox...
Hästnyheter
Unghäst-VM i distansritt för 7-åringar avgjordes på fredagen i Negrepelisse i södra Frankrike. Franska och spanska hästar dominerade...
Hästnyheter
Annelie Eriksson från Bjursås tvingades bryta på första sträckan när VM i distansritt avgjordes i Slovakien i helgen.
Hästen King Peak...
Hästnyheter
Det blir mycket distansritt på lördag. VM CEI**** 160 km avgörs i Slovakien med fem svenska ekipage på plats. Distansryttarna på lag-SM...
Jobba som veterinär
Skola & Jobb För att kunna ha häst så behövs pengar och tid. Tid är även pengar brukar man säga.
@Roheryn @Stergo hur mycket övertid jobbar ni...
tara
3 minuter sedan
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Är inne på vecka 3 av heltidsjobb och jag märker att jag blir trött fortare, speciellt i det öppna kontorslandskapet här på jobbet :D...
Nepenthe
4 minuter sedan
Svar: 807
Visningar: 23 538
Allmänt
Eurovision 2025
Kultur Jag tror det stora problemet är att hålla rätt på vem som röstar (och priset dom du är inne på) och att folk inte kan rösta mer än en...
Lobelia
5 minuter sedan
Svar: 1 117
Visningar: 26 172
Allmänt