JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Tummen ned för 7-åringarna
(Ridsport)
UNGHÄST-VM I DISTANSRITT : De båda svenska distansrittshästarna Nadde ox och King Peak ox, fick tummen ned av veterinärerna när unghäst-VM för 7-åringar avgjordes på 120 km i Compigné norr om Paris.
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
Sverige fick på lördagen ytterligare en häst FEI-kvalad inför EM i Bryssel den 17 augusti, när Annelie Eriksson lotsade in King Peak ox...
Hästnyheter
Unghäst-VM i distansritt för 7-åringar avgjordes på fredagen i Negrepelisse i södra Frankrike. Franska och spanska hästar dominerade...
Hästnyheter
Annelie Eriksson från Bjursås tvingades bryta på första sträckan när VM i distansritt avgjordes i Slovakien i helgen.
Hästen King Peak...
Hästnyheter
Det blir mycket distansritt på lördag. VM CEI**** 160 km avgörs i Slovakien med fem svenska ekipage på plats. Distansryttarna på lag-SM...
Eurovision 2025
Kultur (det är som om allting som kunnat vara någorlunda nice är förgiftat som Fifa o SOK osv, inte för att jag bryr mig om fotboll, men det...
Badger
Alldeles nyss
Svar: 1 065
Visningar: 23 791
Allmänt
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter På väg mot Örebro igen
Lämna tillbaka utrustning och få besked hoppas jag
Avskyr när jag får tid mitt på dagen för då måste jag vara...
Tassetassen
16 minuter sedan
Svar: 628
Visningar: 18 002
Allmänt
Bästa länet för häst?
Hästmänniskan @alla som svarat. Tack för alla tipsen redan! Många verkar hålla med om Östergötland men även Skåne. Det jag nu då undrar lite är hur...
Ponny_Ryttaren
Alldeles nyss
Födda-24
Avel Aha! Hur kort fäster man den? Sitter den neråt manken eller mer mitt på halsen?
Jordgubbkiwi
28 minuter sedan
Svar: 106
Visningar: 7 030
Avel
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Jag har kollat igenom filmer på hennes insta. Vad är det du stör dig på i hennes ridning?🤔
Vet inte om hon egentligen är så skicklig...
Hedwig
44 minuter sedan
Svar: 1 439
Visningar: 112 319
Grenar