• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Pegasus 1
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 641
P

Pegasus 1

Hjälp! Jag behöver alla tips ni har ang min häst tunga som sticker:d ut. Hon lägger den inte över bettet och jag har kolla munnen med veterinär och "tandläkare". Jag tror det är en olat. Hon ligger fin i handen och är supertrevlig att rida.... Alla tips mottages med glädje!

Sv: Tungfel

Har du provat olika bettyper? Hästen kanske inte helt trivs med det bett den har nu? Min häst viftar med tungan när hon tycker det är jobbigt. Ju bättre vår kontakt är ju mer är tungan på sin rätta plats, men mot slutet av ett pass kommer den viftande när hon tycker det är jobbigt att böja sig åt höger.

Liknande trådar

Utrustning Hejsan! Jag har en 2-åring som jag ska börja vänja in med bett. Veterinären var och tog 2 vargtänder i april så hon är undersökt i...
Svar
14
· Visningar
1 797
Senast: cirkus
·
Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 417
Senast: Emuliiaa
·
Träning Utbildning av ponny. Jag har nyligen köpt ett 6-årigt russ som inte gjort så mycket hittills. Han är snäll och min dotter kan rida...
Svar
14
· Visningar
1 120
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Jag behöver ett skarpare bett till min valack då han blir för stark för dottern när de rider ut. Han bestämmer då tempot själv om de ska...
Svar
10
· Visningar
1 076
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rintränings- och utställningstråd
  • Uppdateringstråd 31
  • Artfex S