JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Två ryttare avstängda i två år
Moderator
Hästnyheter
Den italienska ryttaren Giacomo Basso med meriter upp till 1,60 stängs av i två år för dopning. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
Internationella Ridsportförbundet, FEI, har tagit beslut i flera ärenden. Bland annat har sydafrikanska hoppryttaren Jeanne Engela...
Hästnyheter
Tre distansryttare stängs av i två år efter att deras hästar har lämnat positiva dopningsprover. Hästarnas gemensamme tränare stängs av...
Hästnyheter
Svenska Ridsportförbundets Disciplinnämnd har stängt av en svensk ryttare från tävlande i sex månader. Detta efter att ryttaren deltagit...
Att lämna i smyg
Juridik & Ekonomi Exakt.
Tilläggas kan att jag också har arbetat inom socialtjänsten. I mitt nuvarande arbete stöter jag på sånt här hela tiden. Det är...
Tantan
2 minuter sedan
Svar: 179
Visningar: 22 884
Allmänt
Dejtingtråden del 38
Relationer Två roliga och pratiga tillfällen och sen tystnad. Jag blir ändå trött på folk. Erbjöd en vänlig utväg som bara hade behövt bekräftas...
lil-sis
3 minuter sedan
Svar: 1 313
Visningar: 142 112
Allmänt
Tatueringstråden, del 4
Kropp & Själ Är fejk tatueringar också välkomna? :angel:
Hade lite skoj idag.
Jag är nålrädd av mig så det här är typ det enda sättet jag har att...
Asko
10 minuter sedan
Svar: 1 778
Visningar: 233 132
Allmänt
Valp 2025
Svar: 938
Visningar: 67 791
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt inflammation. De hittade inget fel på njurar eller ultraljud, så det är jättebra.
Smärtstillande är sista i morgon kl 6, och sista...
Hoarfrost
7 minuter sedan
Svar: 1 155
Visningar: 60 997
Katt
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Xarko fick IR-terapi av en gammal kollega, som numera arbetar med IR på häst. Hittade en sträckt överarm och överansträngd hamstring...
Wingates
33 minuter sedan
Svar: 1 324
Visningar: 80 290
Hund