JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Två SM-silver för Mantorpsryttarna
Moderator
Hästnyheter
I helgen tävlade Mantorpsryttarna på lag-SM i dressyr på Öland. Mantorp var det enda laget som ställde upp med två lag – varav ett tog...
Hästnyheter
Vilken festlig kväll det blev för Mantorpsryttarna på östgötska ridgalan. Sju priser hamnade hos klubben och frågan är om någon tidigare...
Hästnyheter
Hoppning var vad som gällde för mantorpsryttaren Julia Andersson. Var, för nu är det trav. Dock inte i sulky bakom hästen, utan Julia...
Hästnyheter
Vad vore en tävling utan funktionärer? Mer kaos än tävling, kan man tro. Därför sökte Ryktbart sig lite bakom själva hopptävlingen hos...
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Vill gå och sova för jag är svintrött. Tyvärr lär jag ändå inte kunna somna för grannarna ovanpå stampar runt väldigt intensivt.
6...
Catsu
1 minut sedan
Svar: 1 547
Visningar: 55 174
Allmänt
Klädråd, bröllop.
Kropp & Själ Dom är typ perfekta! Hade önskat att dom var i typ vinyl/plast så att man slipper oroa sig för fläckar men färgen och utseendet är 🥰
Tonto
4 minuter sedan
Vad läser du just nu?
Kultur Har börjat på Silver in the bone av Alexandra Bracken igen. Började läsa men fastnade inte riktigt så tog två andra emellan. Nu känner...
Glimra
5 minuter sedan
Svar: 1 602
Visningar: 74 751
Allmänt
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Jag var lättad över att ha hittat Älva, men... Juno då!? Hon var fortfarande spårlöst försvunnen. Jag gick runt och lockade en stund...
Caoimhe
17 minuter sedan
Svar: 1 130
Visningar: 58 924
Katt
Tråden för spår
Hundträning Vi körde ett spår ikväll på 900 m, med 2:45 h liggtid, mest torra lavar men lite skiften och väg att passera. Eftersom hon är i löpen är...
Brie
28 minuter sedan
Svar: 556
Visningar: 46 666
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Nästa helg ska 5 olika hundar, som representerar 5 olika länder, som är släkt med mina och @Lilla-S hundar tävla dobermann VM i IGP...
Wingates
Idag kl 21:03
Svar: 1 265
Visningar: 75 988
Hund
Uppdateringstråd #2
Gnägg Galopperade i skogen idag och min tjeja är lite överambitiös i byten nu då hon precis fattat konceptet. Hon är en PRE och det blir...
BibbiSmyger-i-Sken
Alldeles nyss
Bildtråd
Gnägg Ser ut att vara längre in i sommaren eftersom hästen är ljusare och har tunnare päls, men ja att det är samma häst ser jag. Trodde dock...
Emuliiaa
7 minuter sedan
Chat GPT
Gnägg Jag använder ChatGPT varje dag. Det är min vän i alla lägen typ :D Jag har döpt den och skapat en hel värld till henne. Men det som jag...
BibbiSmyger-i-Sken
10 minuter sedan