Tvärläge

terwa

Trådstartare
Har nu vid två bm besök konstaterats att bebis ligger i tvärläge. Är ännu bara i v 32 så det hinner ändra sig. Är det någon annan som varit med om det? Är inte spec orolig ännu utan är mest nyfiken om fler haft det.
Är inte sugen på ett nytt snitt utan skulle vilja föda "naturligt" denna gången.

Sv: Tvärläge

Våran lilla Groda låg i "tvärläge" rätt länge, nu sist hade hon dock vänt sig rätt med huvudet ner och fötterna upp ;)

Inte helt fixerad än dock men stabil..

Jag är i vecka 34 nu :)

Sv: Tvärläge

En av mina vänner hade sin son i tvärläge ända tills han skulle ut, DÅ vände han sig rätt av sig själv....

Liknande trådar

R
Gravid - 1år Jag är gravid och orolig för det mesta. Eftersom jag är 40+ är jag väl medveten om att det är en ökad risk för missfall m. t. p. min... 2
Svar
38
· Visningar
3 191
Senast: Roheryn
·
Gravid - 1år Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Svar
4
· Visningar
996
Senast: Blyger
·
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 688
Senast: julgrisen
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 826

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka