• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Kamikazepiloten
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 33
  • Visningar Visningar 2 367
Sv: Tycker ni

att det här bettet ser för stort ut? :confused:

n587711675_343441_3625.jpg

HAHAHA:bump: kvällens garv. Satsa på ett skarpare bett och kolla om det finns några vargtänder kvar :D sen går det PRIMABALLERINA:D

Ni är flera som tagit upp vargtänder, men jag tycker absolut man ska låta de vara kvar. De blir mycket känsligare i munnen då! :idea:

Ett mullen mouth pelhamstång, Sprenger.

Brukar andvända det på mitt lilla sto,
12130416.jpg

Förstår att du har svårt att hålla dig kvar i de där sprången, h*n hoppar ju inte lite stort:rofl:

Du glömde gramanen! :mad:

;)

*kl*

Tycker bettet passar bra men ska du verkligen ha gummi? Blir inte det lite klent.:angel:

Ja, det förstås, det kan ju utvecklas lite ytterligare.. Skaffa ett par sådana där stjärnsporrar som western-cowboys har också, så blir det nog fart. :banana:

Ja, det förstås, det kan ju utvecklas lite ytterligare.. Skaffa ett par sådana där stjärnsporrar som western-cowboys har också, så blir det nog fart. :banana:

de brukar jag ha till min pöjk!:idea: tycker han behöver lite mer fart;)
Har för övrigt köpt ett nytt träns till honom! Svart pullar med snoffsis kristaller och matchande martingal!:d
http://i65.photobucket.com/albums/h237/SirWillgott/digikameran131.jpg?t=1196847211

En till bild på galningen när han busar i hagen, han har blivit riktigt bråkig mot våra små am. miniatyrston som går i samma hage!!:devil:
http://i65.photobucket.com/albums/h237/SirWillgott/digikameran167.jpg?t=1196847499

Ojdå, som han plöjer fram på sista bilden kan ni garanterat räkna med föl om några månader!

Trevligt att se att iaf en här inne på Buke vet hur bett skall sitta!
Tack för att du delar med dig av din kunskap!:bow:

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 010
Senast: Görel
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·
Utrustning Ska beställa ett EquoIQ stalltäcke, hur är storleken på dem? Har hört att de är stora? Min häst har 140 på Amigo stalltäcken och 145...
Svar
1
· Visningar
228
Senast: EZMK
·
Utrustning Min ponny är en MAXAD C ponny som är väldigt pigg men extremt känslig. Jag håller på att försöka se över hans bett då han har väldigt...
Svar
7
· Visningar
504

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda 2022
  • Bästa länet för häst?
  • Födda-24
Tillbaka