Tyg med ankor

Killaloe

Trådstartare
Ja, vart hittar man det om man bor i en stad som inte har det bästa utbudet av tyger?
Inte ska det vara vilka ankor som helst, utan gärna badankor och helst ett lite tjockare tyg som är tänkt att använda till draperier och liknande (även om jag misstänker att man kan sy ett draperi av tunnare tyg också, så blir det säkert bättre med ett tyg avsett för ändamålet..)
Är det kanske en omöjlighet att hitta något sådant?

Sv: Tyg med ankor

På Tradera finns massor med udda tyger, men om just det du letar efter finns har jag ingen aning om.

Ta en tur till Knalleland i Borås och kolla hos Furulunds eller någon/några av fabriksbodarna i de trakterna?

Tack så mycket för förslaget.. :bow:
Det kan absolut vara värt att kolla upp borås :)

Om man är åtminstone halvhändig och gillar att pyssla, och dessutom inte har så bråttom, så går det ju faktiskt att screentrycka själv... :idea:
Då kan man få precis vilka ankor man vill. :)

Liknande trådar

Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
688
Senast: Jeps
·
R
Hundträning Jag har insett att jag behöver skaffa mig något mer ordentligt till hundpromenader och -träning. Jag har i nuläget någon relativt billig...
Svar
10
· Visningar
572
Senast: Rumpnissen
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 747
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna... 2
Svar
23
· Visningar
2 612
Senast: Stergo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka