Tyglar till stora hästar?????

Sv: Tyglar till stora hästar?????

De längderna lär räcka gott och väl, låter ju som bra priser med!

De finns i 190 ,och kostade 200 för de med gummitrådar, 360 för de med gummiväv ,och 490 för de släta läder.

Vet inte om de gör mått efter beställning.

Jag tar gärna oxå adressen, är visserligen fullt nöjd med kapsontyglarna, men kan vara bra att veta då hennes föl kommer bli i samma storlek när det kommer ut :crazy:

Jag har köpt tyglar på h**ks som är 155cm långa halvvägs.. Har en pålle på 173..

En stor pålle i vårat stall har också för korta tyglar, men vi mätte med ett par islandstyglar och de var längre än de han hade i x-full.

Det brukar finnas ganska långa islandstyglar, jag vet inte om det finns så långa som till din häst, har faktiskt aldrig mätt hur långa de är. Men du kan ju testa, det blir säkert billigare än specialsydda om du nu hittar några som passar.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 840
Senast: Ceta
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 173
Senast: Blyger
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
5 176
Senast: Jamtland
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare... 2
Svar
38
· Visningar
12 950
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka