Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vi hade några men jag vet inte vad det var för märke.. Dom kostade iaf nått på 200 och så fanns de ett par för runt 500. Stod inget märke på.. Ska checka mer sen.. Inte så jättestor hjälp de här kanske.
Jag älskar dom men kruxet är väl att mina inte har något martingalstopp :smirk: iofs använder jag inte martingal så himla ofta och har då andra tyglar men dom är ju mina finaste och jag vill ha dom när jag tävlar..och då har jag ju förbygel med martingal...kanske får köpa såna lösa att sätta på
Men jag har gummi på insidan så mina martingal ringar brukar halka fram och fastna där Kanske för att dom är så nya?? Ringarna glider inte som dom ska utan hamnar tillslut framme vid bettet och stannar där tills jag drar tillbaka dom...sen är de samma sak igen.....blir kanske bättre när gummit blivit lite slitet.
ok, då kanske de fastnar i skarven där ja. För annars är grejjen att martingaringen inte kan fastna i spännet som sitter vid tygeln, så dom den kan öra med traditionella tyglar.
jag har HGs gummityglar med loppspännen, hade inga flugor på dem och det var aldrig några problem. Däremot blir tyglarna inte lika löpande i bettringen eftersom spännet håller fast tygeln mer.
har ett par HG med loop spännen, har dock oxå haft problemet att martingal ringen fastnar i spännet, men jag har satt på flugor i gummi, och de är inga problem att ta av tyglarna,lite trixit men de går..men va gör man inte...
Kläder & Bli fin
Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Hundträning
Jag har insett att jag behöver skaffa mig något mer ordentligt till hundpromenader och -träning. Jag har i nuläget någon relativt billig...
Juridik & Ekonomi Nu känns det som att du inte hängt med i det jag skrev.
Kontakta kvinnojour eller annan som har koll på vad som verkligen gäller. Jag...
Trädgård & Växter Jag har i omgångar beställt perenner via lite olika svenska samt en tysk webbsida pga kräsen med sorter och alltid blivit nöjd med mina...