[U]Ponnyryttare![/U]

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare avanti173
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 004
A

avanti173

hej alla!

Undrar om det finns någon trevlig prick som kan komma med lite råd och tips till mig? någon som tävlar och träna regelbundet.... ??

:)

Sv: Ponnyryttare!

Var det något speciellt du ville ha hjälp med? Annars tycker jag också att du skall skaffa en tränare du trivs med. Lättare än att få hjälp över internet.

haha, har redan en bra tränare men det var inte just om det jag skulle fråga... tänkte höra hur ni brukar lägga upp det med tävlingara och så! ;)

Får gärna PM:a om du vill så kan jag se om jag kan tillföra något! :bump:

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
590
Senast: Ramona
·
Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
529
Senast: CaisaCax
·
Dressyr Ett litet sidospår, som kanske borde vara en egen tråd, men jag har precis insett att jag måste köpa nya sporrar om det blir nån tävling... 17 18 19
Svar
360
· Visningar
12 171
Senast: Hedwig
·
Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
522
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka