Uhip kappor

Köpte nyss deras nya 365 kappa, normal i storlek och otroligt skön. Har 365 jackan också och den är lite luftigare över bysten.
Hur tjock är den? Jag har nordic kappan nu men den är ju på tok för varm att rida eller promenera i. Kan 365 kappan vara lagom nu under hösten? Runt 0 an här där jag bor 😅
 
Tyckte yttertyget kändes så himla skört när jag klämde på deras kappor. Jag skulle rippa den på en vecka.
Har inte lyckats rippa någon än, bor i dessa kappor hela vintern, både i stall och privat.
svagheterna är dragkedjan på vissa modeller. Men förbaskat sköna!

storleksmässigt så tycker jag att de är generösa på rätt ställe - dvs figursydda i midjan men ändå rymliga runt höft och axlar. Har 40 i vanliga jackor, så även i Uhip.
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag funderar lite på att köpa en Uhip Ice kappa att ha i vinter. Men jag är så sjukt tveksam på om den är värd pengarna?! Liksom...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
8 249
Senast: Soffan03
·
Utrustning Nu till hösten skulle jag behöva en bättre regntålig ridjacka som inte är så bylsig. Min vanliga regntåliga stalljacka är en...
Svar
8
· Visningar
798
Senast: Angel
·
Utrustning Tjo, jag sitter och velar på om jag ska skaffa mig en ridkjol, men det finns ju några olika sorter. Jag har ridit i min regnrock ett par...
Svar
8
· Visningar
635
Senast: Fiorano
·
Kläder & Bli fin Vad ska ni ha på er i jul? :) Jag har ingen julklänning/jultröja eller jul-något-alls faktiskt... men nu är tiden inne känner jag, jag...
Svar
10
· Visningar
932
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp