JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Salvia, Syssla & Simson
chokladfärgade kattungar, BRI b
Uppfödare: Eivor Lindberg, S* Bokbackens
åh, vill ha!!
Underbara!
Mmm, vilka runda små chokladbollar!
Jösses, vilka läckra små sötnosar
Den sidan har jag visat min svåre gubbe MÅNGA gånger den här månaden - men han den fräcke påstår att de inte alltid är sådär gulliga
Jag måste ju säga att Brittringens kuttersmycken alltid är underbara, men den där bilden tar baske mig priset !
Har han glasögon?
Måste nog ha i annat fall
Övr. Katt
Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna...
2
Övr. Katt
En familj hittade en kattunge högst upp på Ölandsbron. Det sägs att den gått dit själv men det kan den väl inte ha gjort? Hur många...
Övr. Katt
Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Övr. Katt
Hej!
Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Fri tillgång på torrfoder?
Hundhälsa Gällande magsäcksomvridning så är det betydligt bättre att hunden äter lite och ofta än mycket och få gånger. Risken för...
LaMagia
29 minuter sedan
Svar: 22
Visningar: 1 516
Hund
Dalmatiner
Svar: 140
Visningar: 5 099
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Ja, jag hade ju sagt detsamma om cairnterrier - att de är lätta som valpar! Och jag tycker väl inte att borderterrier är någon extrem...
Roheryn
Idag kl 13:39
Svar: 935
Visningar: 67 262
Hund