Unghästutbildare på Flyinge

Status
Stängd för vidare inlägg.
A

annizz

Vilka betyg krävs för att komma in på den?
Är det samma som på hippologen?

/Anna

Sv: Unghästutbildare på Flyinge

Det krävs grundläggande behörighet bara...inget speciellt.

Jag kom in i år och börjar om ett par veckor och som jag förstått är betygen mest en formalitet. Det dom tar in på är ridfärdighet, personlig lämplighet och meriter/referenser.

jag tog studenten i år och sökte till utbildningen. när antagningsbeskeden kom hade jag ännu inte fått något slutbetyg från gymnasiet men kom ändå in på utbildningen så jag behövde bara skicka in dem för att visa att jag hade ett godkänt betyg. valde dock att inte gå utbildningen pga att jag kom in på en annan skola.

Använd prefixen utbildnig eller sökfunktionen så hittar du befintliga trådar

mvh
moderator
mysko

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 332
Senast: Äpplet.
·
Hästmänniskan Jag är en tjej som ska börja gymnasiet till hösten. Jag har sökt in till hästskötar linjen i första hand och djursjukvård i andra hand...
Svar
14
· Visningar
1 223
Senast: Cambrie
·
Hästmänniskan Våra hästar har ju ibland hjärnspöken, och vi hästmänniskor också :rofl: ●Vilka hjärnspöken har du själv i din... 2
Svar
22
· Visningar
1 839
Senast: Kajsalisa
·
Hästmänniskan Hej, jag vill köpa en egen häst men jag måste kolla med er mer ”erfarna”/ni som har egen häst. För jag har nämligen hittat en häst som...
Svar
3
· Visningar
767
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka