Unghästutbildning i England

olsssson

Trådstartare
Hej
Jag är en 18 årig tjej som snart slutar gymnasiet och funderar på att läsa vidare till unghästutbildare eller beridare i england, någon som vet någon bra utbildning eller några tips på hur jag ska göra?:) Har 12 år riderfarenhet och jag funderar på att söka till unghästutbildning här i Sverige men nu är det så att jag inte har erfarenheten av att ha tävlat på den nivå som krävs så jag vet inte hur jag ska komma in.
Någon som går utbildningen här i Sverige eller utomlands som har några tips?:)

Sv: Unghästutbildning i England

Skippa alla utbildningar och åk utomlands och jobba istället. Kommer ge dig 100gr mer.

Ja det är i och för sig sant, men jag har fått för mig att man måste ha någon speciell utbildning för att få jobb utomlands..

På unghästutbildningarna jag har kolla på är det så... för utom den på flyinge men det verkar så otroligt svårt att komma in.. och vill inte gå hippologen.

Oftast behöver du ingen utbildning för att jobba utomlands, utan det tenderar att vara 'börja i botten och jobba sig uppåt'.
Inte så säkert att arbetsgivaren bryr sig om vad du har för utbildning på pappret, h*n vill ofta se att du är villig att jobba hårt och är läraktig istället.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 568
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 960
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 313
Senast: Edla
·
Katthälsa Hej allihop! Enligt blodprov så har min 14 åriga katt höga njurvärde, Kreatinin 264 (60-160 ref).. samt Urea 18 (5-12 ref). Han äter och...
Svar
13
· Visningar
760
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka