Uppsala Tournament

• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare EnLitenLisa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 36
  • Visningar Visningar 2 835
E

EnLitenLisa

Någon som var där? (Uppsala slott, 9-10 september)
Jag var där första dagen men hade inte möjlighet att komma andra dagen. Har kollat Celeres Nordicas hemsida för resultat men hittar inga. Nån som var där/har koll på resultaten?

/nyfiken liten Lisa

Sv: Uppsala Tournament

Jag var där och jobbade samt var med på eldväggen på lördagskvällen. Första gången jag sprutade eld :D

Här är resultatet från Uppsala Tournament:

Skill-at-arms:
1. Klas Lundberg, Sverige
2. Rod Walker, Australien
3. Philippe van den Broeck, Belgien

Man mot man:
1. Klas Lundberg, Sverige
2. Rod Walker, Australien och Philippe van den Broeck, Belgien
3. Caroline Egemalm, Sverige

@ Scorpan: Tyckte om er uppvisning :D Get in get out :P

Kul att det gick så bra för svenskarna!! :)
Heja Klasse!! :banana: :banana:

Jag var där båda dagarna...

Sael, jag bör ha sett dig?! Vem är du... :angel:

Jag var nere och sprang i riddarnas läger ibland och så satt jag i kassan mycket. Om du kommer ihåg eldväggen så stod jag tvåa närmast speakern =)

Det var lite mörkt på eldväggen och ni var många :crazy:

Sprang i och för sig in och ut genom kassan några gånger... *funderar*

Hehe inte alls du :D

Vet inte hur många som var intresserade av ringbrynjesmycken men jag var framme och pratade med dig om det =) Hade en millencolin-tröja på mig.

Scorpan: Du som är så gullig :D Kan inte du skriva ner texterna på låtarna som din respektive sjöng på banketten? :D

*hugger sista*

...och blandar mig i eran diskussion... Sael, man kan googla fram diverse versioner av den styggare visan, och med lite gott minne pussla ihop resten :angel:

Förresten Scorpan, du och din respektive sjöng jättefint, men våran ordförande har snudd på portat oss från att hälsa på i Sverige igen, så att inte vi lär oss mera dylika visor ;)

Vågade inte hälsa på dig fast jag var rätt säker på vem du var, är ju en liten smygis här på buke...

Den styggare visan har jag redan lärt mig :D Det är dom andra jag vill åt ;)

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 957
Senast: Bullen22
·
Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
7 786
Senast: Tiger tok
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
529
Senast: Sassy
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 249
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka