Bukefalos 28 år!

Uppsala'bor

canine

Trådstartare
Uppsalabor på buke! Vill ni hjälpa en lite vilsen en att hitta Uppsalas bästa pizzeria?:d

Och så vill jag hitta en smidig biltvätt, med borstar och där man inte måste gå ur bilen under själva tvätten, finns det några sådana?:D *lite lite trött på att hamna i konstiga biltvättar i nya städer:cool:*

tack o hej från en nykomling i stan :bow:
 
Hej nykomling i stan, och välkommen! :)

Min personliga favorit när det kommer till pizzor är Capri pizzeria i Flogsta. Minuset är att dom är dyra, men ack så gott det är! :love:

Kolla på onlinepizza vad restauranger i närheten av dig har fått för betyg och kommentarer, det brukar kunna ge en bra uppfattning.

Smidig biltvätt får du hos valfri mack här i Uppsala.
 
Välkommen till Uppsala! :D

Har tyvärr inga tips varken på pizzeria eller biltvätt, men sistnämnda tycker jag mig ha sett på var och varannan mack här i stan :)
 
Missade att jag fått svar här :) Tack!! Jag chansade på statoil eller kan det varit preem vid Boländerna? gick smidigt och bra förutom den långa långa kön ;)

Pizzeriorna som tipsats om ska jag kolla upp :D och bra tips om hemsidan :up: :bow:
 

Liknande trådar

IT & mobiler Har en gammal MacBook som är typ 13 år. Den funkar ok men börjar bli ganska trött och hänger sig ofta. Har kollat runt på nya datorer...
Svar
2
· Visningar
227
Kläder & Bli fin Jag letar efter nya höst/vinterstövlar att ha till vardags. Jag skulle vilja ha ett par i stil med Dubarry (fast gärna billigare!), har...
Svar
1
· Visningar
634
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 313
Senast: Blyger
·
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 832
Senast: Buzzter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp