JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
(Ridsport)
Nyårsafton är som gjord för tillbakablickar och sorgligt nog kan 2008 erbjuda många rubriker som visar att hästfolk inte alltid ser till hästens bästa. När vi nu tagit oss rätten att bruka och nyttja detta fantastiska djur, har vi också etiska och moraliska skyldigheter att ta hand om hästarna på ett riktigt sätt.
http://www.tidningenridsport.se/Article.aspx?m=45207&a=93780
Moderator
Hästnyheter
(Ridsport) Nu finns det en särskild applikation för mobiltelefoner, en så kallad app, för hästfolk. Den är anpassad till stallar med...
Hästnyheter
(Ridsport) En veterinär på ostkusten har prickats för felaktig behandling av häst och tilldelats en erinran av Ansvarsnämnden för...
Hästnyheter
(Ridsport) En bil med transport fick på söndagsmorgonen tvärbromsa och väja för ett rådjur, något som fick hästen i transporten att...
Hästnyheter
(Ridsport) Räddningstjänsten och en veterinär kallades till en häst som hadefastnat i en transport. Hästen klarade sig dock utan hjälp...
Kanin dräktighet
Däggdjur Hej.
Jag undrar om uppfödare eller annan kaninavlare haft sina hona och hane tillsammans i början av dräktigheten?
Och i så fall om...
hard_to_kill
4 minuter sedan
Svar: 0
Visningar: 0
Djur
Valp 2025
Svar: 968
Visningar: 70 532
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Avvakta och se om beteendet upprepar sig under dagen eller om det bara var en engångsgrej. Inte så mycket veterinären kan göra i detta...
Malibu_Stacy
12 minuter sedan
Svar: 1 172
Visningar: 61 942
Katt
Bästa länet för häst?
Hästmänniskan Eller att få 3 kök.
Men där skall jag egentligen inte säga så mycket.
Det är tre kök på min gård också.
Men i tre olika hus då.
Inte_Ung
13 minuter sedan
Födda -21
Avel Har ridit för första gången efter stallbytet (om man inte räknar en uppsittning och några varv i skritt i rundkorallen för ett par dagar...
Fabian In Memoria
32 minuter sedan
Svar: 896
Visningar: 111 364
Avel
Bästa fysiska ridsportbutiken?
Utrustning Håller med, blev lite besviken när jag var där för två år sedan, jämfört med hur det såg ut förr (men det var nog nästan 15 år sedan jag...
tictac
45 minuter sedan