Linda_A

Trådstartare
Har någon köpt på egen hand för att "uppgradera" en lite tråkigare variant som man fått efter kremering och kan tipsa om var det finns? Älskade Breeze fick en väldigt fin från de som tog hand om kremeringen för Blå Stjärnan, men skulle vilja ha något bättre till två av våra tidigare hundar.
 
Det finns en webshop som heter Urnbutiken som har tusentals urnor i olika material, storlek, prisklass osv. Vi har fått in urnor därifrån på jobbet vid några tillfällen och det är lika bra kvalité som vilken kommersiell urna som helst. Kolla bara så du har rätt storlek i förhållande till hur mycket aska det är.
 
Min kompis har låtit göra glasklot av sina. Alla har sin egen färg. Jättefina. Men att hålla på och tipsa om butiker eller företag är väl mot forumregler.
 
Googla djururnor så får du fram många förslag. Men som @iNHALE skriver, kolla så du får rätt storlek. Jag köpte det här hjärtat till Troll när jag fick ta bort henne.
B9589674-DCDE-4E78-968C-38EE337AB70C.jpeg
 
Tack för förslagen, ska kika på dem. Hade googlat lite men blev osäker på just storlekar och sånt, men nu hittade jag rekommendationer för storlek beroende på hundens vikt.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Kortversionen: hunden har ätit Fodax (oftast vilt) i flera år och funkat jättebra på det. Nu har vi flyttat till Åland och här finns...
2
Svar
20
· Visningar
1 438
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 593
Senast: YlvaG
·
Utrustning Jag är ganska okunnig när det gäller bett och har hållit mig väldigt basic hela tiden. All min erfarenhet är ju från ridskolebetsling...
2
Svar
21
· Visningar
793
Senast: Linda_A
·
Hundhälsa Först och främst. Vi har varit hos veterinären. Hunden har fått mediciner. Allt är "bra". Men jag pallar tydligen inte psykiskt att mina...
Svar
13
· Visningar
1 565
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp