Utbildad Hippolog

Status
Stängd för vidare inlägg.

Lisette01

Trådstartare
Har hittat gamla trådar men inte riktigt hittat det jag sökt...
Har läst lite om Hippologprogrammet men tycker det känns lite oklart vad utbildningen leder till.
Jag skulle gärna jobba med något hästrelaterat, ex foderrådgivare på ex Krafft eller kanske som administratör eller liknande. I dagsläget vill jag inte jobba som ridskolelärare utan mer som tränare/coach.
Är denna utbildning bra att gå ändå då den är så pass "bred" tror ni eller hade ni tyckt det var lite "onödigt" att lägga tre år på en utbildning jag inte vet så mycket om, vart den leder?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 354
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 952
Senast: malumbub
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 992
Senast: Mia_R
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var... 2 3
Svar
47
· Visningar
8 432
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka