Utbildningar

angelaL

Trådstartare
Vilka typer av utbildningar kan företaget betala? Jag var på ridkurs i helgen på en av företagets hästar, och det lätt jag mitt företag betala, är det okej?

Sen så håller jag på att utbilda mig till massör, det betalar mitt företag, det är meningen att jag istället för att driva en ridskola ska jobba som hästmassör. kan då företaget betala min utbildning?

Sv: Utbildningar

Det borde inte vara något problem att kostnadsföra utbildningen på företaget.

Men som chrysler svarade så får du inte ta upp utbildningen som en tillgång i balansräkningen och göra avskrivningar på den. Detta pga att utbildning inte skall räknas som en immaterielltillgång utan kostnadsföras direkt i reslutaträkningen.

Men säkrast är att kontakta en redovisningsbyrå och ställa frågan.

Liknande trådar

Hästmänniskan Ni vet när man vill ha något riktigt illa och det då verkar som alla andra i världen har det förutom du? Känns verkligen som varenda... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 495
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
3 014
Senast: Mia_R
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 874
Senast: corzette
·
Hästmänniskan Hej! Jag är i processen att börja leta lite jobb inom hästnäringen, jobbar just nu på Ridskola. Men känner att det är dags för något...
Svar
2
· Visningar
503
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka