Bukefalos 28 år!

Utekaniner och vintermörker...

M

MollyMatilda

Har nu haft våra små sen i april och uteburen är hur bra som helst. Funderar nu över det här med mörkret som kommer :mad:. Spelar det nån roll för kaninerna om det är mörkt eller inte? Har funderat på om man borde flytta buren så den står vid en ute-lampa vi har på huset så kan de få lite ljus på kvällarna. Vore ju också smart i vinter när de ska skötas om men frågan är alltså om ninerna "bryr" sig? Hur har ni gjort??
 
Sv: Utekaniner och vintermörker...

Jag har då aldrig märkt att kaninerna skulle bry sig. Det är ju mer för er skull i sådana fall, är ju trevligare med ljus vid fodring och det ger ju fler timmar att städa på.

Men som sagt, för kaninernas del spelar det nog ingen roll
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Att alltid vara hungrig är en plåga. Dels tar det kraft från koncentrationen eftersom hjärnan bara vill tänka på mat hela tiden, dels är...
Svar
0
· Visningar
195
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
713
Gnägg Alltså jag har varit lite kluven gällande spöken... Men flyttade till ett nytt stall för ett par veckor sedan o jag vågar verkligen inte...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 734
Senast: Kiwifrukt
·
Däggdjur Har de senaste 10åren ständigt haft minst 1 kanin i min ägo men sen förrförra veckan så är det stilla då jag fick ta farväl av min...
Svar
4
· Visningar
2 048
Senast: Poxz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp