Uteplatsfix - gamla trädgårdsmöbler?

Jag vet att Bukowskis fraktar över hela landet, men en frakt hem till mig kostar mer än 2500 kr. Och det tycker jag är för mycket.

Beträffande stil: jag snubblade över setet på en loppis jättebilligt skulle jag kunna köpa det så länge. Men permanent har jag tänkt mig lite lättare intryck. Vill helst inte ha vitt heller.
Men du får väl hojta till på buke - alltid går det någon underlig transport på kors o tvärs i landet. Jag kan shoppa åt dig - jag finns i skaraborg. Så kan du hämta när du kan?
 
Men du får väl hojta till på buke - alltid går det någon underlig transport på kors o tvärs i landet. Jag kan shoppa åt dig - jag finns i skaraborg. Så kan du hämta när du kan?
Tack för erbjudandet! :love: Dock är jag aldrig i Skaraborg och när jag ska västerut (syster i Göteborg) flyger jag eller åker tåg.

Jag har ett antal pågående hemmet-anknutna projekt. Gamla lampor som ska renoveras, en tavla som ska ramas in, en vägg som behöver konst, ett skrivbord som ska målas, hyllor som måste upp etc. I nästan samtliga fall är jag beroende av andra människors hjälp. Innan dessa är klara vill jag inte ha några nya projekt som inkluderar samordning. Jag vill kunna hämta utemöblerna (för att betala för transport tror jag blir för dyrt), tvätta av dem och ställa ut dem på uteplatsen när våren väl är här. Och allra helst vill jag se dem IRL innan jag köper.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp