Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ja du får nog titta dig i spegeln en extra gång och läsa det du skrivit : ) kort och gott. jag kan säga det samma om dina inlägg och du lär ha haft ungefär hundra av dem senaste åren i fråga om missanpassade inlägg och oförmåga att diskutera.
wetherbeeta är ett budget täcke jmf med HW i min värld. däremot, i jämförelse med dig, så kan jag ta andra åsikter i frågan utan att för den skull börja gå på med meningar som inte ens har punkt efter sig, ifråga om att försöka sätta sig på andra för att ha rätt : ) I övrigt har du ju, i jämförelse, redan påstått i trådar att HW är livsfarliga pga att de inte har bensnören utan svansrem. vilket ingen annan i sverige verkar dela din uppfattning om säkerhetsmässigt, så där kan du ju återigen titta dig i spegeln i fråga om egna argument. Till skillnad från dig så försöker jag illustrera objektivt så långt det är möjligt, och valet är ju alltid ngn annans utifrån den som frågar, eller hur?
Mia: kvalitet finns beskriven i fråga om yttermaterial, andas funktion och vattenpelare. det finns även en utmärkt beskrivning på tex stromsbergsgard. se som förklarar skillnader i kvalitet och passform. går även att ringa dem för råd och frågor.