Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Till våren ska vi utöka våra hagar, i ena hagen finns en jättefin bit pecis utanför nuvarande staket. men det liger på berg hur kan man göra då går det att få ner stolpar på ngt sätt. Det ligger en väg precis bredvid så man vill gärna ha riktiga staket där!
Det går ju utmärkt att borra i berg, åk till närmaste maskinuthyrningsfirma och tala om vad du skall göra, eller så kan du kolla på ÖB efter någon "bättre begagnad" Cobra Pionjär bergborrmaskin (skulle nog föredra att hyra, risken är nog större att skiten startar och man får gjort det man skall med en någorlunda fräsch hyresgrej).
Ett budgetalternativ som kräver att berget är någorlunda slätt och som fungerat i min barndoms vackra beteshagar och än idag (snart 40 år)
är en gammal lastbilsfälg som man helt enkelt stoppar en staketstolpe i
Då blir ju också staketet flyttbart!
Lite tips på hur man kan underlätta bergborrmaskinkörningen hittar du på Byggahus.se (jag fick träffar där nu när jag sökte på Cobra Pionjär)
Hästmänniskan
Hej!
Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);)
Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...