Utställning 2012

KallblodSthlm

Trådstartare
Hej!

Skulle vilja visa min shettishingst på 4 år någon gång nu i höst, finns det några utställningar runt stockholm/norrtälje eller där i närheten?
Kan tänka mig att åka upp till 20 mil för o komma iväg =)

Ska visa honom i vår på någon primering, men vill hinna visa honom någon gång innan.

Har googlat o försökt o hitta utställningar, men inte hittat ngn vettig info:(

Tacksam för svar!:banana:

Sv: Utställning 2012

Du missade ponnykvaliten i Rånäs igår. 1 september anordnar Roslagens ponnyavelsnförening utställning på Vätö.

Är ponnyn registrerad i Svenska ShetlandsSällskapet? SSS lokalföreningar annordnar ca 25 utställningar om året i hela landet, så där borde finnas någon som passar? Exempelvis Kolbäck 8 september, sista anmälan 10 augusti. Kolla Shetlandsföreningens hemsida, Regionalföreningar, Shetland Nord, Utställningar så hittar du amnälningsblankett mm.

Lycka till på framtida utställningar och Pm:a gärna om du inte hittar rätt!

Svar till alla!
Visade min grabb i söndags i rånäs, tyvär va han väldigt lojj typ den dagen, visade inte de ja vet att han kan (löshoppad 105+cm hemma) men tog sej knappt över ett 80hinder där :cry:

Ska kolla mer på utställningar o så :p Trodde att de fanns några till innan vintern, men e jätteny i den världen att visa hingst o allt sådant. (Har bra hjälp från personer runt omkring o min shettis gamla ägare :)

Roslagens ponnyavelsförening har nu i september, skynda dig att anmäla, den hålls på Vätö utanför Norrtälje!

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 686
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under... 2
Svar
24
· Visningar
3 580
Senast: Ridinglady
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 964
Senast: Lhas
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 026
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka