Utställning Lund 23/9

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare peligrozzo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 836
P

peligrozzo

Är de någon som ska dit?
Jag ska ställa min valp på in.off.

Sv: Utställning Lund 23/9

jag funderar att eventuellt kanske tävla lydnad med schäfern. vi får se. det beror på om jag får ledigt också.

Kanske ska dit och titta, har ju inte bruksras så det blir ingen utställining och vi är inte klara för att tävla lydnad än, men vi jobbar på det ;)

Jag hade tänkt åka dit, hade varit kul eftersom jag bor nära också. Sen upptäckte jag att det bara var för valpar upp till 12 mån. så det blir inget med det (valpis nästan 14 mån. då). Lydnad är vi inte riktigt redo för.

har fått Pm nu....
81 valpar i "övriga raser"...
någon som känner till dommaren? lilian Jonsson.

Då vare klart 1 HP BIR
Ensam i rasen men iaf....:angel:

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 347
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 592
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 150
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 415
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka