Vaccinationsintyg kopia?

superstar

Trådstartare
Jag och valpen ska på utställning nästa helg, vi har åkt iväg på semester och kommer inte komma hem innan utställningen. Jag insåg igår att jag glömt vaccinationsintyget hemma :banghead::banghead::banghead: Nu är frågan, kan det räcka med en kopia, dvs att jag ber någon med nyckel till vårt hus fota intyget och messa det till mig eller behöver hon skicka ner orginalet? Någon som vet?
 
Jag och valpen ska på utställning nästa helg, vi har åkt iväg på semester och kommer inte komma hem innan utställningen. Jag insåg igår att jag glömt vaccinationsintyget hemma :banghead::banghead::banghead: Nu är frågan, kan det räcka med en kopia, dvs att jag ber någon med nyckel till vårt hus fota intyget och messa det till mig eller behöver hon skicka ner orginalet? Någon som vet?
Det är olika hur hårda dom är. Fråga arrangören.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
831
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 122
Senast: __sofia__
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 081
Senast: Skjøldur
·
Övr. Hund Vi har en ettårig dvärgschnauzerkille Frippe som på många sätt känns som världens enklaste hund. Lugn och trygg och lagom social med nya...
Svar
19
· Visningar
3 213

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp