Vackraste galoppören?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kommer du ihåg hur mycket hon såldes för? Sophard alltså.
 
Hon gick för 85 000 om jag inte minns fel.. (nästan hundra på det)
 
Coolio har vart till salu, men m85 menar pappan (om jag fattar rätt) Mr Eubanks, o han har OCKSÅ vart till salu!
 
Bilden-->Silverway. Startar Triohandikappet, Lopp 6, 9/2. :D
 
hm...jo jag menade Coolio, fast det vet jag iofs att det är ett sto när jag tänker efter :D Jo hon stog med på annons för ett tag sedan.
 
Nej jag menade Coolio, blev lite konstigt bara :) Har Mr Eubanks varit till salu också? Vart såldes han då?
 
Nej jag menade Coolio, blev lite konstigt bara :) Har Mr Eubanks varit till salu också? Vart såldes han då?

Haha, asså jag har ingen aning. :)
Trodde det var så du menade.. Att Eubanks var till salu. :)
 
Han kanske inte e vackrast lr bäst..men jag tycker otroligt mycket om honom...MY PAL AL.
han e helt under bar!!super gosig!inga olater i stallet!!han e lite klumpig på foten men annars e han så mycsig!! :): :rofl:
 
Till Cissi! (Kalle) :):
Håller me om Springclear!
men Springtösen va den vackraste i världen!
hur e d me Kalle förresten?
Sofia!!
 
Min pålle, Mon Garcon, fast han e inte galoppör längre. Och Fabian xx, fast han e ju heller inte galoppör längre...
 
Jag säger nog Mississippi som tyvärr är död, Tammensir och Mixie...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras På tal om det här med kamphundar. Min syster tog emot en omplacering för lite mer än ett halvår sedan, en 6 årig mastiffhane. En...
2
Svar
27
· Visningar
1 548
Senast: Fruentimber
·
Övr. Hund Jag är så gammal att jag går efter devisen "tjänster och gentjänster". Därför har jag blivit hundpassare åt "bästa Bella" som ställde...
Svar
3
· Visningar
801
Senast: IngelaH
·
Fordon Jag har hela tiden tänkt att jag behöver en kombi för att kunna lasta vedklyv och annat skrymmande. Och rails för att kunna shoppa några...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 864
Senast: Wille
·
Dressyr Eftersom det ändå diskuteras dressyren här. Läser endel på t.ex Eurodressage och där har det kommit upp ett nytt ämne för mig. Att många...
2
Svar
20
· Visningar
2 099
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp