Vad är det för djur?

Sv: Vad är det för djur?

Vilken fin en! Jag har sett en del kryp men aldrig en sån här! Första tanken är att den ska förpuppas och sen bli en nattfjäril.. ska se om jag kan kolla upp det!
 
Sv: Vad är det för djur?

Den var verkligen fin :) men ser inte riktigt verklig ut mer som en mindre okänd hundras :eek:
 
Sv: Vad är det för djur?

Det enda jag kommer att tänka på, men det är nog fel djur. Är en larv som är sjukt giftig men det är nog inte samma.
 
Sv: Vad är det för djur?

Det enda jag kommer att tänka på, men det är nog fel djur. Är en larv som är sjukt giftig men det är nog inte samma.

Men kvinnan i bakgrunden säger ju något som...
"jag har sett en sådan förut, RÖR DEN INTE!"
Så den är kanske inte helt ofarlig.
 
Sv: Vad är det för djur?

VAd jag undrar är om det är filmat i sverige, och hur lång är den där äckliga saken.
 

Liknande trådar

Övr. Djur Min granne har förlorat en katt. En stor, fin, fluffig hane. Bra jägare och ute i alla väder. Idag tog hon ut ID-hund som spårade. Den...
Svar
14
· Visningar
2 310
Senast: Soapbubble
·
Övr. Barn Mest nyfiken. Jag blev nyss tillfrågad av en flyktigt bekant om jag skulle kunna tänka mig att komma över och prata med hennes...
Svar
18
· Visningar
1 425
Senast: Sel
·
Lantbruksdjur Torkan gör att gräset växer dåligt hos oss och jag har erbjudit en granne att släppa sina kor i min sommarhage - som vi har för lite...
Svar
4
· Visningar
1 607
Senast: Migo
·
Kropp & Själ Ser det lite då och då hur fler än mig bestämt sig för att minska ner på djur. Kan vi inte ha en tråd att stöta och blöta alla tankar...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 787
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp