Vad är det för djur?

Sv: Vad är det för djur?

Vilken fin en! Jag har sett en del kryp men aldrig en sån här! Första tanken är att den ska förpuppas och sen bli en nattfjäril.. ska se om jag kan kolla upp det!
 
Sv: Vad är det för djur?

Den var verkligen fin :) men ser inte riktigt verklig ut mer som en mindre okänd hundras :eek:
 
Sv: Vad är det för djur?

Det enda jag kommer att tänka på, men det är nog fel djur. Är en larv som är sjukt giftig men det är nog inte samma.
 
Sv: Vad är det för djur?

Det enda jag kommer att tänka på, men det är nog fel djur. Är en larv som är sjukt giftig men det är nog inte samma.

Men kvinnan i bakgrunden säger ju något som...
"jag har sett en sådan förut, RÖR DEN INTE!"
Så den är kanske inte helt ofarlig.
 
Sv: Vad är det för djur?

VAd jag undrar är om det är filmat i sverige, och hur lång är den där äckliga saken.
 

Liknande trådar

Lantbruksdjur Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Svar
3
· Visningar
666
Senast: Efwa
·
Övr. Djur Jag har en liten gård med gamla åkrar med öar av sten här och där. Har upptäckt att den största ön är full av skräp: glas och porslin...
Svar
5
· Visningar
622
Senast: skogaliten
·
Övr. Hund Hur tänker ni andra kring att gå med kopplad hund genom en hage med djur? Tänker ni olika beroende på vilket djur? Jag har under mina...
2
Svar
34
· Visningar
2 517
Senast: Santoxen
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 515
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp