Bukefalos 28 år!

Vad är det för fel på mig?

sandig

Trådstartare
Jag gick in i väggen för 3 år sedan, var hemma ett tag men började sedan plugga och har nu pluggat i 2 år. Mycket plugg men ganska fritt med tid som man kan lägga som man vill. Vill jag bara vara hemma och vila någon dag har det gått bra. Men jag känner att jag är lätt stressad och tål inte stress.

Jag klarar inte långa dagar och ha för mycket planerat, jag behöver sova 9 timmar per natt och gärna någon timme på eftermiddagen med. Jag behöver minst en dag i veckan när jag typ bara vilar och inte går ut. Jag är så trött jämt och känner att jag inte orkar med det som alla andra orkar vilket gör mig ledsen...
Långa dagar ger mig huvudvärk, jag får yrsel, illamående, svårt att fokusera, värk i kroppen... vad är det för fel på mig??

Jag var på Göteborg horse show i helgen vilket jag tycker är kul men fick alla dessa symtomen och när jag kom hem fick jag sova 2 timmar.

Jag tränar, äter ordentligt, umgås med vänner m.m
Har vart hos läkaren och tagit prover i omgångar men de hittar inget.

Vad är det för fel på mig??? Vad ska jag göra???

Jag har lite panik då jag precis har fått heltids jobb men vet inte hur jag ska orka??
 
Sv: Vad är det för fel på mig?

Är det inte så att om man har gått in i väggen och varit väldigt stressad, så drabbas man lättare av det igen?
Jag själv har aldrig hamnat så långt att jag har gått in i väggen, men jag hade en väldigt tuff och stressig period för ett tag sen och jag upplever att efter det så är jag mycket känsligare för stress och för mycket planer!
 
Sv: Vad är det för fel på mig?

Här har du en till som är likadan. Och för mig kommer dessa symtom vara livet ut. Jag har ingen tvekan på det.
Allt går ut på energiplanering.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Ursäkta rörig text, men det är natt. Jag vet inte var jag ska vända mig för att få hjälp. Jag mår jättedåligt och är desperat. Har...
Svar
6
· Visningar
806
Kropp & Själ Nej ingen här kan såklart ställa en diagnos, jag vill mest bara ha pepp och lite på fötterna sas för att få vården att lyssna...
Svar
9
· Visningar
961
Senast: Rosett
·
Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 602
Senast: cewe
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 837
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp