Vad är fel

E

Egonson

Sitter och försöker "omkoda" ett filmklipp på 7 minuter, från avi (videokamera) till mpg i programmet TMPGEnc.

Brukar gå som smort men nu funkar det inte. Gör som vanligt men får upp felmeddelandet "Can't load "P3Package.dll".

Hittar ingen fil som heter så och jag är HELT nollställd vad jag ska göra nu.
 
Sv: Vad är fel

Sitter och försöker "omkoda" ett filmklipp på 7 minuter, från avi (videokamera) till mpg i programmet TMPGEnc.

Brukar gå som smort men nu funkar det inte. Gör som vanligt men får upp felmeddelandet "Can't load "P3Package.dll".

Hittar ingen fil som heter så och jag är HELT nollställd vad jag ska göra nu.

Om du inte har den filen (ligger på samma ställe som programmet) är det ju det som är problemet. Installera om programmet.
 
Sv: Vad är fel

får tipsa om gratisprogrammet:
total video converter, skitbra!
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 000
Senast: Barbabelle
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 160
Senast: __sofia__
·
Hemmet Vi har fått problem med vår diskmaskin och jag känner mig lite okunnig😅 1. För ett tag sedan fick vi felkod för att filtrena behövde...
2
Svar
21
· Visningar
1 758
Senast: MiniLi
·
Hästhantering Hej! Då jag försökt att läsa mig till att hitta till mitt ”problem” men hittade inget som riktigt stämde in på mitt dilemma. Här är lite...
Svar
9
· Visningar
1 733
Senast: Joro253
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp