Fel på diskmaskin

Jag hade nog ringt en reparatör ändå! Gjorde det här hemma när diskmaskinen sa upp sig förra månaden. Det var då också problem med vattenflödet in som reparatören fixade på något sätt.

Känns som ett säkrare alternativ än att kolla videos och mecka själv, man kan ha sönder något!
 
Jag hade nog ringt en reparatör ändå! Gjorde det här hemma när diskmaskinen sa upp sig förra månaden. Det var då också problem med vattenflödet in som reparatören fixade på något sätt.

Känns som ett säkrare alternativ än att kolla videos och mecka själv, man kan ha sönder något!
Jag tror att jag ska titta lite försiktigt och se vad jag kan testa utan att riskera något. Känns det för svårt så ringer vi ut någon 😊
 

Liknande trådar

Hemmet Har en cylinda diskmaskin från -17, insatt -18. Maskinen har låtit konstigt ett par dagar, men idag stannade den helt, vilket gjorde att...
Svar
0
· Visningar
343
Senast: Fibusen
·
Hemmet Min begagnade bänkdiskmaskin har börjat krångla. Jag har inte haft den så länge, men de första diskarna gick bra. Sen fyllde jag på...
Svar
12
· Visningar
1 296
Hemmet Diskmaskinen ville ha salt, väldigt längesen jag fyllde på så inget konstigt. Hade i en hel förpackning, lampan slocknade och jag...
Svar
14
· Visningar
1 804
Senast: Fibusen
·
Hemmet Bänkdiskmaskinen har krånglat ett tag, för att sedan "rätta till sig" igen och fungera klanderfritt i dagar och till och med veckor på...
Svar
3
· Visningar
570
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Överproduktion av hud?
  • Dressyrsnack 16

Omröstningar

Tillbaka
Upp