Vad använder ni för fotofirma?

bananabambi

Trådstartare
När ni framkallar digitala bilder?

Jag har i alla tider använt mig av fuji.com. Men sedan jag köpte systemkameran har jag blivit så besviken på kvalitén på bilderna. De är för vita, ansiktena på människor nästan flyter ihop och en del bilder så så skumma ut. Jag trodde att jag gjorde något fel, eftersom de var så olika de som jag har på datorn.

Men så läste jag ett test i DigitalFoto, och där fick fuji inte godkänt. Nu sika jag testat en annan firma som fick bra betyg, men jag ska dessutom på skoj framkalla ett par bilder från fuji för att jämföra kvalitén själv.

Men vad använder ni för fotofirmor?

Sv: Vad använder ni för fotofirma?

Just den jag sitter och laddar upp bilder till :D

Dom fick väldigt bra betyg, men jag har aldrig hört talas om dom innan. Jag gillar att det går att anpassa bilderna efter formatet. Det, leveranstiden och kvalitén är avgörande.

Rekomenderar också Crimson :) Gjorde en kalender där inför 2007 och den blev jättebra! Väldigt fina bilder!

Du har väl redan bestämt dej men jag använder foto.com och skitnöjd med färger, tid och pris!

crimson, fungerar sjukt bra. Rekommenderar alla mina kunder att köra crimson.

Använd för f*n bara inte Snapfish! Skitfirma som för all del gör OK bilder, men du får inte hela beställningen. Det går knappt att få kontakt med dom och dom tar år på sig att rätta till en beställning. Skyller i från sig och krånglar och är allmänt spydiga...

Javisst, det finns säkert massor av nöjda kunder, dock får man bara en chans att göra ett bra jobb i min bok och det gjorde dom INTE!

Annars har jag inga tips...

Crimson. De är snabba och gör bra bilder.

Det ska jag komma ihåg, tänkte framkalla lite från pappas begravning och då känns det extra viktigt att det blir bra kort.

De verkar bra.

Omgående efter uppladdningen av :o 356 bilder fick jag ett mail där det står att de bearbetar min order. En timme senare fick jag ett mail där det står att ordern är skickad :eek: Här går det undan.

Hoppas resultatet blir bra :laugh:

Den lokala fotohandlaren som jag använt mig av i alla tider till att lämna in bilder hos... Jag vet vad jag får... Kanske är lite dyrare än andra men jag vet att de vet vad service är och jag vet vad jag betalar för i kvalite...

Fast då måste man ju ta sej dit. Det är ju jobbigt :D Enklare att ladda upp från datorn och så kommer de till din brevlåda!

Jag tycker bara att det är så smidigt att ladda upp - få hem i lådan. Dessutom har vi ingen fotohandlare här i stan, så det funkar ändå inte.

Fast då måste man ju ta sej dit. Det är ju jobbigt :D Enklare att ladda upp från datorn och så kommer de till din brevlåda!

Fast min lokala fotohandlare kan du ladda upp hemifrån serdedudu... Och de skickar hem om du vill det... Men det är fortfarande dem jag använder mig av...

Jag tycker bara att det är så smidigt att ladda upp - få hem i lådan. Dessutom har vi ingen fotohandlare här i stan, så det funkar ändå inte.

som sagt vad i katrineholm så finns det en som har du kan ladda upp hemifrån... ;) ;) ;)

Aha ja då var det lite annorlunda. För det är alltid mitt i natten när jag kommer på att jag vill framkalla en massa kort! :D

Aha ja då var det lite annorlunda. För det är alltid mitt i natten när jag kommer på att jag vill framkalla en massa kort! :D
15*21 och mindre laddar jag upp hemma, men större (vilket jag gör ganska ofta) ordnar jag hos dem på plats även om man kan ladda upp det hemifrån, brukar vilja ha lite suport då....

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok För en dryg vecka sen så kraschade mitt minneskort i mobilen. Jag har backupat lite halvhjärtat då och då, men nu var det tyvärr ett tag...
Svar
0
· Visningar
461

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka