Vad är den värsta domarkommentaren ni fått?

• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare Maoam
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 121
  • Visningar Visningar 15 425
På en av dressyrtävlingarna på min 5 åring så var han "något" laddad och tyckte livet var asroligt. Vi "dansade" igenom lb:2 med bocksprång, galoppombyten, piaff och däremellan fullt ös medvetslös... På sista uppridningen i trav höll han sig i skinnet och i rätt gångart (och tempo). Fick som kommentar "häst under kontroll!" Och en stor smiley.

Min värsta "domarkommentar" var i en LA, eller rättare sagt var det brist på kommentarer. 6:or rakt igenom utan en enda kommentar:( i slutet ngt om lycka till. Jahapp, den feedbacken gav mkt...

Liknande trådar

Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 050
  • Artikel Artikel
Dagbok Är i någon slags fas. Det är egentligen bra och absolut livsnödvändigt men också ibland superjobbigt. Drabbas av insikter som verkligen...
Svar
0
· Visningar
529
Senast: miumiu
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
984
Senast: Sharpless
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
688
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka