Vad är detta för ras?

• Western
  • Trådstartare Trådstartare real_cowgirl
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 914
R

real_cowgirl

Har nu sett på några ställen om en ras som heter Thoroughbred
Men vad är detta för ras?
Har den något svenskt namn?

Sv: Vad är detta för ras?

okej! tack! då behöver jag inte grubbla över detta något mer... :D
Vi syns på onsdag ;)

Oj, jag har totalt glömt bort att kolla om de var okej att bo hos mig... :crazy: sorry, men tur att de har löst sig! Men då bor du ju i alla fall där! :banana:

Oj, jag har totalt glömt bort att kolla om de var okej att bo hos mig... :crazy: sorry, men tur att de har löst sig! Men då bor du ju i alla fall där! :banana:

Haha det gör inget.. Ni får komma och hålla mig sällsakp istället! :D

Jag längtar så himlahimla mycket! :D:D:D Fast att min häst har betett sig som en gris hela veckan:mad::smirk:

Japp, de är ju klart att vi är med varandra där! :) Jag kommer att ha förtältet uppe så där kan vi ju också vara! De kommer också vara två tjejer till som ska bo där på plats... så vi blir ju några som kan göra sällskap på kvällarna! :bump: Läääängtar så himla mycket jag med!!

Japp, de är ju klart att vi är med varandra där! :) Jag kommer att ha förtältet uppe så där kan vi ju också vara! De kommer också vara två tjejer till som ska bo där på plats... så vi blir ju några som kan göra sällskap på kvällarna! :bump: Läääängtar så himla mycket jag med!!

Haha kommer bli värsta tjattergänget:D
Vilken tid kommer du på onsdag?
Jag kommer runt tre tiden..

japp! de kommer vi garanterat att vara.... :d haha!
Jag vet inte än när jag kommer ner... nån gång på eftermiddagen...
beror på när mamma och pappa vill köra ner mig... :p

Liknande trådar

Dressyr Jag funderar på att köpa en häst för att börja tävla dressyr. Äger just nu en Holsteiner som är sjukt fin i dressyren, men går tyvärr på... 2
Svar
30
· Visningar
2 034
Senast: cili
·
Gnägg Jag har börjat fundera kring det här med vad raser avlas emot. Tex svenskt varmblod avlas mot hoppning, dressyr och fälttävlan... 3 4 5
Svar
98
· Visningar
4 959
Senast: Seabaz
·
Hundavel & Ras Hej! Jag går i valpköparplaner, dock inte förrän TIDIGAST nästa år men mest troligt 2027. Det blir i så fall hund nummer två då jag har... 2
Svar
22
· Visningar
1 840
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Har en bekant som äger en hund. Men när jag söker på ägarens namn på tex mr koll så står det att personen inte äger ngn hund? Kan man... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 121
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka