Vad är modernt just nu??

EmelieR

Trådstartare
Efter att ha vaknat upp ur dvalan o insett att min hästkrake har fyllt 3 för ett bra tag sen är det kanske dags att hosta till sig o sätta igång...
Eftersom mitt mesta intresse med hästarna är utrustningen bör jag ju skaffa lite ny inför kommande säsongen ;)
Vad använder man nu för tiden??

Är mina RG, Scarpatischabrak helt utdöende? Får man lov att visa sig i ett hgträns eller vad är det som gäller nu??

(Läs mitt inlägg med lite ironi- naturligtvis menar jag inte blodigt allvar men gillar nytt o kul saker)

Sv: Vad är modernt just nu??

Det här ska vi följa!
Är själv aktiv men har noll koll på vad man "ska" ha.
Dyraste schabraket jag har är ett Scarpati och tävlingstränset är ett Frank Baines. Antagligen är jag helt ute :D
Övrig utrustning är Hööks och Horze ev tom Börjes så det är illa :p

Jadu- vi fick inte så många svar.... Vi är nog redan fossiler ;)

Det spelar ingen roll hur sakerna ser ut, bara de är dyrare än vad alla andra i närheten har :grin::crazy:

Lägg ut en bild på kraken så får det bli som bloggarna en dagens outfit a la bukare

Hehe, det har jag gjort på min blogg en gång med min pålle :D men det är ju en häst-blogg så då kan det ju va intressant kanske ;)

På min förra, icke-häst-blogg hade jag allvarliga funderingar på att göra en "dagens outfit" varje dag - med min arbetskläder! (Jag jobbar på industri och har jämt likadana kläder på mig :angel:)

Jag har egentligen ingen aning om märken och sånt men..

Kollar man på VC hoppningarna är ju brunt läder väldigt inne där - inte tabacco utan brunt.
Sen är det väl mycket flätat läder, eller nosgrimmor i rep som är inne.
Känns som att både mycket ludd och mycket bling är på väg ut mot det lite mer stilrena.
Samma sak med schabraken - nästan alla schabrak jag sett i hästsportsaffärer håller lite mer neutrala färger.
Men det är min uppfattning, och jag har långt ifrån stenkoll :D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Tillbaka