Vad får man ha för "utsmyckning" på dressyr tävling

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare SoofieA
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 25
  • Visningar Visningar 2 311
Sv: Vad får man ha för "utsmyckning" på dressyr tävling

Fui-fui! Knoppade manar är så fruktansvärt fult ;____;

Ja och vad som är diskret disskuterar de lärde:p
Jag har sett alla möjliga varianter på "diskreta":eek: pannband på dressyrtävlingar, folk vrkar inte bry sig så mycket på just den regeln och definitivt inte jag:p

Apo

nej iofs, men skulle domaren tycka att det är odiskret riskerar man ju bara att bli utesluten :angel:

Tja och jag har sett ekipage komma in på banan med de där töntiga länkpannbanden som är så poppis - väldigt mycket läder på dem:angel: - NOT!:devil:

Apo

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
881
Senast: Lisen82
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 768
Senast: Mirtai
·
Dressyr Vad är era bästa tips för att peppa ridskoleryttare (eller tävlingsovana privatekipge) att våga anmäla sig till klubbtävlingar i dressyr... 2
Svar
27
· Visningar
2 184
Senast: Lady_S
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
718
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Somna in hemma