Madick 28 Jul 2009 #21 Sv: Vad fasiken är det som kom ut med lortarna ? GAH! Bildservern är spärrad från den här datorn så jag kan inte se. Får hålla mig till ikväll. Måste bara skriva så jag hittar tillbaka :-)
Sv: Vad fasiken är det som kom ut med lortarna ? GAH! Bildservern är spärrad från den här datorn så jag kan inte se. Får hålla mig till ikväll. Måste bara skriva så jag hittar tillbaka :-)
Deimion 28 Jul 2009 #22 Sv: Vad fasiken är det som kom ut med lortarna ? Hah, var glad för det, det var ingen vacker syn :P
Deimion 28 Jul 2009 #23 Sv: Vad fasiken är det som kom ut med lortarna ? KL Ömsar maskar skinn? Annars kan det vara det som kom ut...
Sv: Vad fasiken är det som kom ut med lortarna ? KL Ömsar maskar skinn? Annars kan det vara det som kom ut...
Madick 28 Jul 2009 #24 Sv: Vad fasiken är det som kom ut med lortarna ? Nu är jag hemma och ser. Skulle också sätta en slant på tarmslemhinna.
Sv: Vad fasiken är det som kom ut med lortarna ? Nu är jag hemma och ser. Skulle också sätta en slant på tarmslemhinna.
M Mlisa 31 Jul 2009 #25 Sv: Vad fasiken är det som kom ut med lortarna ? gylle skrev: Någon som sett något liknande och som har en susning om vad det kan vara ? Klicka för att se mer... Mycket riktigt är det avstött tarmslemhinna, kallas även pseudomembran.
Sv: Vad fasiken är det som kom ut med lortarna ? gylle skrev: Någon som sett något liknande och som har en susning om vad det kan vara ? Klicka för att se mer... Mycket riktigt är det avstött tarmslemhinna, kallas även pseudomembran.
malumbub 11 Aug 2009 #26 Sv: Vad fasiken är det som kom ut med lortarna ? *knapplån* Ni andra som har sett det hos era hästar, känns det här bekant?
Sv: Vad fasiken är det som kom ut med lortarna ? *knapplån* Ni andra som har sett det hos era hästar, känns det här bekant?