Bukefalos 28 år!

Vad gör ni? Del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag hade garanterat gjort tvärtom. Bergssalt (som man faktiskt bryter) kan vara miljoner år gammalt och fullt ätbart.

/geologen
Haha jo men hade redan salt i en plastbytta, så kände att jag nog inte kommer få användning av ett helt paket inom den närmaste tiden :p Jag är ingen storanvändare av salt. Inte av havregryn heller för den delen, så kanske borde kasta dom också, kostar ju ändå inte många kr att köpa nytt om det är så att jag behöver till chokladbollarna i framtiden, nämligen det enda mina havregryn används till :p
 
Hemma efter en dag som transportare. Ska nu slappa lite hemma innan jag tar mig till stallet. Har kvällsfodringen idag så är inte lönt att åka dit riktigt än.
 
Har precis tvingat mig själv att laga mat och sitter nu och äter framför brasan. Finns det något så irriterande tråkigt och onödigt som att laga mat på vardagkvällar?! O_o Definitivt något jag vill rationalisera bort...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 261
Senast: Blyger
·
Hästhantering Hej! Jag skulle behöva lite tips och råd från er kunniga. Jag har en tvåårig valack som är mer vild än tam och i stort sätt omöjligt...
2 3
Svar
51
· Visningar
6 039
Senast: co-SMAD4
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
23 167
Hundhälsa Hej, jag känner mig väldigt handfallen inför situationen jag är i, behöver alla tips, råd och synpunkter som finns. Jag känner att jag...
Svar
7
· Visningar
4 484
Senast: s957
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp