@Snurrfian Jag har inte heller särskilt lång stubin när det gäller... så samla den ultimata Buke-bitch-maffian och gå till anfall rekommenderar jag
He won't know what hit him... and no one will find him!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Snurrfian Jag har inte heller särskilt lång stubin när det gäller... så samla den ultimata Buke-bitch-maffian och gå till anfall rekommenderar jag
Så sööööt hon är - matte ser väl ut att svälta
Missia har precis placerat en näbbmus på dörrmattan. Tur att man är van vid att undvika att trampa på kadaver som ligger där
Aha, viktväktarana i katt-logik = ät en näbbmus om dagen och du blir garanterat mager...Nä, tyvärr. Matte behöver gå ner
Usch, det är min största fasa om vi skaffar katt. De behöver inte dela med sig
Jag la mig precis i sängen igen efter nattliga toabesöket. Spindelpanik igen
Inte bara en utan två
Väckte min man och skickade honom till att plocka bort dom, dessvärre hann en smita
Så det slutade med att jag fick kissa i trädgården.. Kan INTE gå på toa och veta att en sån går lös där inne någonstans
Nu ska jag försöka sova några timmar.
Du vet att det inte direkt är mindre med spindlar ute i trädgården va
@Matmissbrukaren: Givetvis, det är ju som en grotta!
Det får bli ett långt varmt lavendel-bad så att lederna slutar knirra o knarra, kanske tom slutar värka...
@Snurrfian: Vi förväntar ju oss att moderatorerna har koll!
Jag hade fått hjärnblödning på verkstads jag pallar bara inte sådant där. Å andra sidan är jag ju känd som kärnhäxan också... Kan du inte nämna ARN i förbigående? Eller Plus?
Eller så kan du låna mig i nästa vecka, har PMS då och jag börjar redan känna mig lite irriterad
Gubbfan var ledig på fredagar... Men efter makens telefonsamtal så tog någon annan tag i bilen, provkörde den och ringde upp maken och konstatera att han inte hittade något riktigt fel på den, men skulle kolla en vända till och hittade han inget då så ska vi hämta upp bilen och provköra den själva. Blir det fel på den igen så köra vi den till våran vanliga.... Jag undrar om de verkligen har stått still med bilen eller om de bara har varit ute och lekt på vägarna med den...@Snurrfian Jag har inte heller särskilt lång stubin när det gäller... så samla den ultimata Buke-bitch-maffian och gå till anfall rekommenderar jag
Vi hade väl bukefalist som var rätt nyinflyttad till Dalarna också?
Och varför bor inte jag kvar i Dalarna, ni verkar ju som ett störtskönt gäng! Kanske får bli att flytta upp till krokarna igen efter examen
Vi hade väl bukefalist som var rätt nyinflyttad till Dalarna också?