Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Marks kommun, hemma hos mina grannar med den snygga paddockenVacker omgivning! Var i Sverige är det?
Åhå därifrån kommer min pållaMarks kommun, hemma hos mina grannar med den snygga paddocken
Lugnt Jag behöver läsa på väldigt mycket känner jag! Sen försöker jag komma ur en utmattning så alla dessa människor, plus ny info, bilkörning dit o hem o så engelska på det gjorde att dagen efter var jag som bakfull. Men det var det värt!Jag var för trött för att fråga om vi skulle säga hej Även till irl-vänner som var där så känn dig inte utfryst Så mycket tydligare bilder man har i huvudet nu av vad som händer på insidan när man annars bara haft en bra eller dålig känsla typ i mitt fall
Har varit iväg på vårt först äventyr tillsammans. Vi ska lära oss konsten att köra vagn. Hästen är ju inkörd med inte körd på väldigt länge och jag kan inte köra alls.
Tjejen var inga problem att lasta och lasta ur själv! Är så nöjd med transporten också.
Dagens träning gick ut på att lägga på en loksele och traska ut på lite tömkörning med instruktör hållandes i grimskaft, dels för att känna in hur hon reagerade och så för att träna upp matte. Det funkade bra så efter det blev det lite styr- och stoppövningar mellan och runt koner och så kliva över stanna mellan skaklar. Instruktören lyfte och skramlade lite med skaklarna också. Detta funkade utan problem och hon var lugn och fin. Ser fram emot nästa gång!
Sedan bar det av hemåt igen och lastning och urlastning gick lika smidigt igen.