Vad googlar jag?

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare Fille
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 678

Fille

Trådstartare
Vi funderar på att bygga ut vårat hus, skulle behöva hjälp av en arkitekt som ritar åt oss. Men jag vet inte riktigt vad jag ska googla på för att få fram rätt typ av arkitekt. Eller vad ska jag leta efter på hemsidorna? Vi bor i Degerfors, mellan Örebro och Karlstad.

Vi funderar på att bygga ut vårat hus, skulle behöva hjälp av en arkitekt som ritar åt oss. Men jag vet inte riktigt vad jag ska googla på för att få fram rätt typ av arkitekt. Eller vad ska jag leta efter på hemsidorna? Vi bor i Degerfors, mellan Örebro och Karlstad.
Jag googlade arkitekt utbyggnad och fick blad annat upp denna sida som jag tyckte hade lite bra att tänka på saker...
De rekommenderade att använda sitt nätverk, kanske är du åtminstone bekant med någon i ditt område som nyligen byggt ut?
Om jag lade till tex Örebro i sökningen så det blev "arkitekt utbyggnad Örebro" fixk jag lite företagsträffar som du kansle kan undersöka?

"Anlita en arkitekt för din tillbyggnad - Bygga ut" https://byggaut.se/anlita-en-arkitekt-for-din-tillbyggnad/

Jag googlade arkitekt utbyggnad och fick blad annat upp denna sida som jag tyckte hade lite bra att tänka på saker...
De rekommenderade att använda sitt nätverk, kanske är du åtminstone bekant med någon i ditt område som nyligen byggt ut?
Om jag lade till tex Örebro i sökningen så det blev "arkitekt utbyggnad Örebro" fixk jag lite företagsträffar som du kansle kan undersöka?

"Anlita en arkitekt för din tillbyggnad - Bygga ut" https://byggaut.se/anlita-en-arkitekt-for-din-tillbyggnad/
Tack för tips! Har försökt höra mig för bland bekanta, har bara en bekant som byggt ut vad jag vet. Hon bor i samma län visserligen, men är rätt långt imellan oss ändå! Ska ringa ett nr i veckan som ev kan vara rätt, men inte tyckt det varit helt tydligt vid googling vilken arkitekt som gör vad 🙈

Tack för tips! Har försökt höra mig för bland bekanta, har bara en bekant som byggt ut vad jag vet. Hon bor i samma län visserligen, men är rätt långt imellan oss ändå! Ska ringa ett nr i veckan som ev kan vara rätt, men inte tyckt det varit helt tydligt vid googling vilken arkitekt som gör vad 🙈
Jag hittade även en del om jag googlade arkitekt bygglovsritningar. Det kanske också är aktuellt att söka på för att hitta fler?
Lycka till!

Jag hittade även en del om jag googlade arkitekt bygglovsritningar. Det kanske också är aktuellt att söka på för att hitta fler?
Lycka till!
Tack ska testa! Jag brukar kunna googla fram det mesta, men de senaste veckorna har jag misslyckats med mina googlingar, skyller på gravidhjärna 😅

Liknande trådar

Hemmet Vi har idag en pytteliten altan utan tak. Vi funderar på att bygga om den, göra den större och på med ett tak. Problem: borrhålet för...
Svar
6
· Visningar
448
Senast: sjoberga
·
Hemmet Nån som vet hur man lättast får bort de utan och riva väggen, Ska eventuellt flytta till ett hus till våren, där myror byggt bo i hela...
Svar
19
· Visningar
786
Senast: tanten
·
R
Hemmet Vi planerar att skaffa pool till våren, så jag tänkte börja se mig omkring lite redan nu. Problemet är att jag inte vet något alls om...
Svar
6
· Visningar
672
Senast: Luzzan
·
Hemmet Mitt vardagsrum är trångt och omysigt. Min plan för att råda bot på detta har varit att slänga ut gamla, stora soffan och det stora...
Svar
14
· Visningar
560
Senast: Caoimhe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår