Vad gör jag med mina hörlurar?

Pancakes

Trådstartare
Idag började det spraka i iphonelurarna och ge mig små stötar emellanåt. Var samma sak med mina två tidigare. Vad gör jag med stackarna? Använder dem när det är kallt (som -23 idag) men aldrig när det regnar...

Sv: Vad gör jag med mina hörlurar?

byta?

mina börjar med ge elstötar, men förmodligen pga det är så kallt. Men det känns inte gott att gå med hörlurar och lyssna på musik och *zap, zap zap*, massa elstötar i öronen :p

Ingen annan jag känner har lyckats döda iphonelurarna på ett halvår...?

nu har jag knappt använt mina hörlurar som jag fick till iPhonen, undra om jag inte har från min mac oxå... Men räcker upp handen som hörlursdödare, 1-1,5 månad/par, industriarbete + hörlurar är en dålig kombination!

Dom som har hållt bäst är nog Koss Spark Plug!

Jodå, mina håller inte heller. Jag rekommenderar inte att prata i telefon med hörlurar som börjat ge stötar samtidigt som man försöker bädda sängen med lagom laddade lakan från torktumlaren i torr vinterluft.

Liknande trådar

Kropp & Själ ...hur började era symptom? Och hur gamla var ni? Jag har de senaste två åren fått värk i fingrarna från och till, speciellt när det är...
Svar
1
· Visningar
248
Senast: Norma
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 160
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
359
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
893

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka