MJLee
Trådstartare
Som rubriken säger, när allt blir för mycket, Trump, Syrien/Turkiet, Amazonas, klimatet, den alltmer öppna rasismen i Sverige, vad gör ni för att stänga ute allt? Själv tittar jag på Great British Bake Off. Det är så otroligt avslappnande. Deltagarna är trevliga och hjälpsamma mot varandra, det värsta domarna säger är att en biscuit är underproved och petar i innehållet för att visa att den inte är tillräckligt lätt. Eller att svartvinbärsfyllningen med en ganache av mörk choklad och ingefära inte har tillräckligt med ingefära i sig för att smaka bra.
Annars hänger jag på hockeyforum och har roligt åt alla bipolära hockey fans som en minut planerar Stanley Cup paraden och andra vill sparka hela staben, tränare och trejda alla spelare. Ibland under samma match, ibland samma period.

Annars hänger jag på hockeyforum och har roligt åt alla bipolära hockey fans som en minut planerar Stanley Cup paraden och andra vill sparka hela staben, tränare och trejda alla spelare. Ibland under samma match, ibland samma period.