Vad gör vi? Del CXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
20200915_171542.webp

Detta skulle ha varit fyra portioner men tre kändes mera lagom, vilket är ju bra - jag har bara två såna där lådor :rofl:
Men hjälp, detta började nog kännas för olikt mig med mera ordentliga middagar. För sedan satte jag i mig resten av chipsen som var över från igår och lite godis som var över från helgen :grin: ingen oro, allt är som vanligt fortfarande alltså :D

Grubblar på var min vattenkokare har tagit vägen. Och varför olika företag har så olika priser på frakt. :idea:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 344
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 961
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
976
Senast: Sharpless
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 594
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka