Vad göra i Umeå?

miniea

Trådstartare
Ja, vad kan man göra under några timmar i Umeå en vardag? Ska åka dit innan jul och vill ha tips på något som inte innefattar shopping. Har ca 6 timmar på mig och visst, lite affärer ska jag nog gå i men det vore kul att göra något annat också. Någon som kan tipsa om någon utställning eller något roligt/intressant ställe att besöka? :) Ska helst ligga inom promenadavstånd från centrum (bra bussförbindelse kan också funka).

Liknande trådar

Fritid Ska till Stockholm 21-23 mars med familjen - alla vuxna. Det blir från fredag eftermiddag/kväll till söndag eftermiddag/kväll. Det vore...
Svar
8
· Visningar
467
Senast: Lightzone
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 952
Senast: malumbub
·
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
762
Senast: Badger
·
R
Fritid Vi hoppas kunna göra en "minisemester" i sommar - bara en natt eller två. "Vi" i det här fallet är min man och jag, vår 17-åriga... 2 3
Svar
47
· Visningar
3 111
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka