vad göra?????

• Småbarn
  • Trådstartare Trådstartare EmmaTruelove
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 25
  • Visningar Visningar 2 434
Sv: vad göra?????

Hahaha, jo dom växer som ogräs.. Loke gick ju upp ett halvt kilo i veckan när han var bebis.. Så på en månad så blev han 2 kg tyngre. :) Och så var det i flera månader :p. Så kläderna höll inte spec länge.

Ja fy alla söta små kläder man måste lägga undan som man knappt haft på henne =( buuh. Loke åt la med ersättning va? Drf dom växer mer än vanligt med på bredden haha..hon e en knubbis

Vi hade en speciell småbarnsgrupp på öppnis och jag började gå dit när sonen var 11 veckor. Jag kunde lika gärna sitta där och amma som hemma. Dessutom kunde jag då fika och prata med de andra :)

Han fick naturlig mat + ersättning tills han var 3 månader. Han blev inte så mätt på den naturliga maten, så därför fick han både och. Han var en mycket matglad och hungrig bebis.

Okaj, nja Fanny tog helt enkelt inte mitt bröst efter många försök så fick jag ju pumpa + ersättning men mjölken blev mindre o mindre så hon fick bara ersättning efter 2 v typ

Nu är det ju snart vår, så varför inte gå långpromenader och ta med en fikakorg och sätta sig i solen någonstans där du tycker om!? :)
När min son var en månad fanns ju inte så mycket att göra, men var utomhus så mycket som möjligt. När han var 2 månader, började vi med babysim och rytmik! Jättekul! :D

Liknande trådar

Övr. Barn Min äldsta fyller 6 år till sommaren. Hittills har vi "bara" haft födelsedagskalasen för närmsta släkten, men det har ändå blivit mellan... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
3 981
Senast: Kilauea
·
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
249
Senast: Entourage
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 046
Senast: Sharpless
·
Gravid - 1år Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Svar
4
· Visningar
985
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka