Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hahaha, jo dom växer som ogräs.. Loke gick ju upp ett halvt kilo i veckan när han var bebis.. Så på en månad så blev han 2 kg tyngre. Och så var det i flera månader . Så kläderna höll inte spec länge.
Ja fy alla söta små kläder man måste lägga undan som man knappt haft på henne =( buuh. Loke åt la med ersättning va? Drf dom växer mer än vanligt med på bredden haha..hon e en knubbis
Vi hade en speciell småbarnsgrupp på öppnis och jag började gå dit när sonen var 11 veckor. Jag kunde lika gärna sitta där och amma som hemma. Dessutom kunde jag då fika och prata med de andra
Han fick naturlig mat + ersättning tills han var 3 månader. Han blev inte så mätt på den naturliga maten, så därför fick han både och. Han var en mycket matglad och hungrig bebis.
Okaj, nja Fanny tog helt enkelt inte mitt bröst efter många försök så fick jag ju pumpa + ersättning men mjölken blev mindre o mindre så hon fick bara ersättning efter 2 v typ
Nu är det ju snart vår, så varför inte gå långpromenader och ta med en fikakorg och sätta sig i solen någonstans där du tycker om!?
När min son var en månad fanns ju inte så mycket att göra, men var utomhus så mycket som möjligt. När han var 2 månader, började vi med babysim och rytmik! Jättekul!