Vad hände med lotteriet/lotterihästen på GHS 2015?

Tycker det är tråkigt att dem inte lottar ut häst i år. Har varit en tradition länge. Har stått i samma stall som en lycklig vinnare som inte haft häst om hon inte vunnit den. Lyckligare tös och häst får man leta efter. Har inte hört att någon av vinsthästarna skulle fått det dåligt. Folk överdriver så mycket. Tänk om alla som sålde häst var lika noga som dem som väljer ut och följer upp hur lotthästarna har det.

Någon som vet om någon häst som skulle farit illa i så fall?
 
Vad glad jag blir av att höra att lotterihästen äntligen är borta! Det gav mig alltid ont i magen när de visade upp hästen :( Jag tycker inte att man ska lotta ut levande djur. Oavsett om ansvariga för lotteriet följer hästen eller inte så kan de omöjligt göra något om hästen missköts. Hästen är ju vinnarens oavsett.
 

Liknande trådar

Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 018
Senast: mars
·
Anläggning Tror vi köpt borstar på olika typer av mässor, typ Falsterbo eller Göteborg Horse Show och nu när sista var utsliten har jag googlat mig...
Svar
2
· Visningar
512
Fritid Ska på GHS i februari och har köpt biljetter ihop med en kompis. Då det är heldag på lördagen så tänkte jag att jag dyker upp lite...
Svar
17
· Visningar
786
Senast: Squie
·
  • Artikel
Hästnyheter Hingstvisning, unghästträning och clinic - det är några av de större händelserna i hästvärlden under februari. För att inte tala om...
Svar
0
· Visningar
163
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp